2007. november 20., kedd

Futura Pragensis

Még valamikor szepterbenben indultam hazafelé a suliból, amikor a korábban tárgyalt nagyon ötletes, közönségcsalogató előadótermen keresztül tipegve a lépcsőkön megfogott az éppen akkor kezdődő eőadás témája és néhány látványterv amit vetítettek, így én is helyet foglaltam a többiek között és végighallgattam a Prága jövőjéről szóló előadást. Egy fiatal cseh építész csapat terveit mutatta be Tomas Rousek /az egyik képviselőjük/ arról, hogyan képzelik el Prágát mint Európa egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező fővárosát kb. már 30 év múlva. Az előadás hihetetlenül hatásos volt: profi látványtervek, persze jól felépített és tartalmas, de tömör mondanivaló, valamint a rövid videofilmek és az előadás közbeni zenei effektek...Eladták magukat! Szerintem a képek is magukért beszélnek...









Nincsenek megjegyzések: