2007. október 29., hétfő

Amszterdam





Mint azt már sokan tudjátok, Amszterdamban lakik és dolgozik egyik kedvenc csoporttársam és barátom, valamint a legjobb táncpartner, Roli, és hát előbb-utóbb eljött annak is az ideje, hogy meglátogassam őt is, ha már egy időben egy helyre vetett minket a sors:) Rolinak köszönhetően három csodálatos napot tölthettem Amszterdamban (azóta már négyszer megjártam a város "túrista útvonalát") megismerkedve a belváros nappali és éjszakai varázslatos hangulatával (amin még nagyobbat dobott az, hogy egy holland srác biciklijének csomagtartóján döcögtem - ööö vagy inkább száguldottam végig az éjszakai, macskaköves utcákon), az MVRDV egyik épületével (melyet még elsős koromban egy folyóirat segítségével elemeztem - és most élőben láthattam, ráadásul Roli ablakából rányílik a kilátás...),

a zenepavilon épületével és hatalmas konzolos előtetőjével, az új könyvtár épületével (melybe belépve tényleg a jövőben éreztük magunkat!), a Nemoval, az amszterdami virágpiaccal, Rembrandt bácsival és éjjeli őrjáratával (ami mint kiderült nem is éjjeli:)) és persze a Red Light Districttel... és még mennyi mindent nem említettem és amit eddig láttam csak a töredéke mindannak, amit rejt ez az állandóan nyüzsgő, túristákkal teli világváros, aminek nincs is nagyvárosias hangulata, köszönhetően rengeteg szűk, kanyargó utcáinak és csatornáinak... ja, és az utcákon tényleg érezni a fűszagot! Ezt nem lehet elmondani, látni kell!!!





3 megjegyzés:

Roland írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Roland írta...

És a Heineken SÖRmúzeumban még nem is voltál... :)
Szívem repes eme sorokat olvasva, örülök, hogy ennyire tetszett, Amszterdam visszavár! Meg én is ám!Tessék jönni majd. :)

Meg jóóó ez a blog is.

Szép Napot!

Eszter írta...

vigyázz, mert megyek is!legalább is amíg meg nem találjuk a FELIRATOT!:)) ...mert mindig elviszik valakik...